השאירו פרטים

אחת ההחלטות החשובות ביותר שיש לקבל בעת הקמת משרד עורכי דין הוא מיקום המשרד. בין אם הקרבה הפיזית אל הלקוחות הרצויים לבין הקרבה הפיזית לבתי המשפט יש למצוא את המיקום האידיאלי. יש חשיבות רבה אל נוחות ההגעה של הלקוחות ומחקרים רבים מוכיחים שלמעשה לקוחות רבים בוחרים את בית העסק על פי המיקום. לכן משרדים להשכרה בתל אביב לעורכי דין צצים יותר ויותר. שכן תל אביב הינה העיר הכי נחשקת לעסקים בישראל. משרד אשר ממוקם בתל אביב לא רק נהנה ממיקום אידאלי אשר נח לכל הלקוחות מעצם היותו במרכז אלא גם נהנה ממיתוג צעיר ועדכני. בנוסף, בניגוד לקנית נכס או השכרת משרד בפריפרייה, השכרת המשרדים בתל אביב טומנים בתוכם יתרונות רבים.

אז אילו יתרונות נוספים טומנים בתוכם משרדים להשכרה בתל אביב לעורכי דין? יתרונות אלו נעוצים בשיטה המאד פופלארית בתל אביב אשר נקראת ״הכל כלול״. לפי שיטה זו המשרדים אשר מוצעים להשכרה כוללים בתוכם שירותים נוספים ללא תוספת תשלום. שירותים אלו הינם חניה נוחה וחינם בחניון, מטבחון, קפיטרייה, חדרי ישיבות מאובזרים, ניקיון, תחזוקה, לובי מפואר ועוד. שיטה זו לא רק שתחסוך לכם משאבים רבים היא גם תחסוך לכם המון כאב ראש במציאת וטיפול בפתרונות אלו. שכן אלו דברים אשר הכרחיים לכל משרד אך דורשים הוצאות ותחזוקה שוטפת. משרדים רבים אפילו מציעים שירותי מזכירות. בעזרת שירותים אלו תוכלו להגיע לרושם המקסמילי של המשרד שלכם במינימום הוצאות. שכן הלקוח אשר מגיע אליכם אינו יודע מהו הסכם השכירות שלכם אבל הוא רואה משרד מפואר עם נוף אורבני ואת כל השירותים הנלווים והמרשימים. כיום ניתן להשכיר משרדים לא רק לתקופה של שנים אלא גם לתקופות קצרות של חודשים, שבועות, ימים ואפילו שעות בודדות. הגמישות הרבה בהשכרת משרדים אלו, במיוחד בתל אביב הינה הכרחית לכל בית עסק וכמובן גם לעריכת דין. בזכות גמישות כזאת תמיד תוכלו להתרחב או להתקטן בהתאם לצורך שלכם. בנוסף טרנד נוסף הינו השכרת חדרי ישיבות בנפרד. כיום ניתן להשכיר חדרי ישיבות לפי שעה ועל ידי כך לחסוך הוצאות נוספות.

כתיבת תגובה